sorry har inte bloggat !!! :( <333

sorry jag har inte bloggat men det har jag inte gjort för jag har inte pallat men ska försöka att blogga minst 1 gång i veckan !!!:D <3
jag kan berätta om mina 2 senaste veckor :)
vecka 23
Måndag:national dag !!!
jag va i rållis och firade !!!
Tisdag:kastanjens dag!!!
det var en vanlig dag tills kl.14.00 då så skulle vi fira kastanjen på våran gård på skolan och då var det lite uppträdanden och mode visning vad vissa elever har gjort i slöjden sen fick man festis och bulle <333
Onsdag:klassens dag<333
min klass vi åkte till kaknästornet och åkte upp där sen tog vi och gick till nåt ställe och åt vår matsäck och lekte typ katt och muss ??? de var en kulig dag med klassen  :D
Torsdag:städrock :D
de var städ rock och vi städade skåpen och hade genrep i kyrkan (kören)jag och alex i min klass sökte till städrocken men apoligize men kom inte men dör dom sa såhär till oss "vi måste låta niorna få vara med för de är deras sista chans att va med i städrocken" då blev jag och alex shit sura xD
Fredag:SKOLAVSLUTNING och student !!!!!!!!!!! <333333333
vi skulle vara i stora musiksalen kl 9.15 och sän började avslutningen kl.10.30,sen skulle vi till klass rummet och få våra intyg jag fick mitt först av alla!!! <3333
efter de så åkte vi till västerås och firade min kusins student KUL DAG !!!
jag hoppar lördagen och söndagen
vecka 24
måndag:SPRUTA!!!!
mamma och Jesper (bror)var lediga så vi åkte till stan och tog vaccin mot fästingar :(
tisdag:JULIA<3<3<3
jag åkte till min bästis julia och va hoss henne i 4 timmar sen kom pappa och hämtade mig !!!
Onsdag:Johanna
jag va med johanna och hennes lilla colie (stavning) valp SIDNEY (döpt efter en ishockey spelare ??? (vet ej vem det är)
torsdag:åt lunch me pappa
jg år sushi med pappa och en av hans kolegor sen åkte jag hem och gossade medmin hamster musse och kollade på andras bloggar!!!
Fredag(idag):MAGDA
idag har jag varit på bio med magda vi såg baksmällan 2 den va shit kul REKOMENDERAS (stavning)sen gick vi till donken och år en cheesburjare (stavning)och tog varsin mcflurry DAIM mumms vad gott

kan inte skriva mer än så för idag men sov gött xD natti natti xD <33333 pözz pözz


// elza <33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0