tja bloggen !!! <3<3<3

idag har jag varit mee julia eftersom att hon har sovit över hoss mig.
men sen åkte vi hem till henne och de e där jag e nu så jag kan inte lägga ut bilder,
så jag gör de när jag kommer hem till mig.
då läger jag ut lite bilder från gårdagen och idag på morronen + musse the best !!!!!!!! ever XD love you
men igår tog jag och julia och hade kuddkrig de vaa kul och vi hade bild krig
(att man tar bider på varan och krigar med basokas  ....... JAG DRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) men de va kul,
kommer sakna att ha julia hemma hoss mig och nu kommer min jobbiga brorsa hem igen =ingen ro hemma!!!!!!!!!!!!


syns snart kommer att ta bilder från nyårs afton så ni får se hur jag har de på nyårs afton 

bye bye syns kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0