en dag mee julia och musse !!! <3<3<3

tja bloggen idag har jag varit me min bästis julia och min nya hamster musse .
vi åkte pulka och jag åkte på ett gupp och skadade mig . jag fick en fläskläpp och sår under ögat :( stackars mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!! men de har gått över lite gran vid ögat och fläskläppen är nästan borta, hoppas den e helt borta imorron !!!! :D
här e lite bilder från dagen :
jag XD ful!!!!!
julia min bästis  och musse!!! världen sötaste söööötisar!!!! <3<3<3
en bild i min lilla foto studio men den blev misslyckad men älskar musse<3 <3 <3
fula jag !!!!!
sööööötis love you !!!!!! <3 <3 <3
bye bye kyss

lovar att skriva i morron !!!! bye !!!! :D

Kommentarer
Postat av: iris

nutte va söt du o hamstern är :) <3

2010-12-30 @ 21:47:31
Postat av: Kalle-ha

Vafrö du har en billd där du sejer att du är ful, leg inte ut den dåööö! :-) :3 :> :P :d =o

2012-04-15 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0